Category: free sex

Deflorering

deflorering

Deflorering, substantiv. sprängning av mödomshinnan. Böjningar: deflorering, defloreringen. Engelska: defloration. SV Svenska ordbok: deflorering. deflorering har 2 översättningar i 1 språk. Hoppa till Översättningar. Översättningar av deflorering. SV DE Tyska 2. deflorera - betydelser och användning av ordet. Svensk ordbok online. Gratis att använda. deflorering Denne information deles med tredjepart. Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till ads n24g. Jag förstår, hamstertube bort eskorttjejerna ruta! Vi hjälper dig att hitta wivesgoblack stavning silva saint massor av ord, närmare bestämt över hundra tusen mya diamond. Denne artikel stammer fra:

Deflorering Video

deflowering a virgin

Deflorering - fördelar och

Översättningsminnen är skapade av människor, men i linje med datorn, som kan orsaka misstag. Avsikten är att ge en hjälpande hand då du skriver eller vill förstå en text. Föreslå nya synonymer Svensk Synonymordbok. Denne artikel stammer fra: Referér til denne tekst ved at skrive: